Mitt i urskogen

Jag är alltså på semester. Mitt i den svenska urskogen.
Ja, fast inte just nu. Nu sitter jag i en eka mitt i en sjö och är lyrisk över att jag har två små pluttar på mobilen.
Två pluttar! Ja, men ni förstår! Civilisationen!

I alla fulla fall så kan jag meddela att:
A, Jag gör Tapout XT varje dag!
B. Jag avskyr fortfarande Plyo XT.
C. Jag överväger att köpa en hockeyhjälm med visir till Legs & Backs slutliga värstingövning: Superman, legs and jump.
D. En svullen och blå näsa är inte klädsamt.

Alla ni som Tapoutar: Kör hårt!
Jag ser så himla mycket fram emot att kunna läsa om era personliga stordåd när jag har fångat storgäddan, semestern är slut och tekniken blir enklare igen.

Ett svar

  1. Undrade just vart du tagit vägen 😉
    Duktig du är som kämpar på och aj, låter inget vidare med blå näsa får hoppas att det hinner lägga sig innan det är dags att köra det passet igen 🙂

    Kram

Lämna en kommentar