Underbart är kort.

Var på bio ikväll med barnen. Sånt är alltid trevligt, det går ju inte att komma ifrån.

Men…

Bio innebär att man sitter still så länge som filmen pågår och i vårt fall var det 1h 34m.
Yogan har tydligen inte hur lång verkningstid som helst. Jag kom nästan inte upp ur biofåtöljen.
Att ta sig ut i bilen med någon form av grace var stört omöjligt. Jag vaggade, jag stönade och jag kallsvettades . Jag kan även ha bett till alla högre makter som finns tillgängliga. Utan något större resultat ska tilläggas, inte ännu i alla fall.

Smärta, alltså. Fi fan.

Tilläggas ska att jag är väldigt smärttålig. Faktiskt så pass smärttålig att jag föder barn i framsätet på en bil med bara två Panodil som smärtlindring.
Och jag säger som så; det var ingenting mot hur mina lår känns idag. Nada!

Alltså, blir det bättre eller har man precis skrivit upp sig på en tremånaders prenumeration självplågeri?
Om så är fallet så får jag uppdatera Lamaze andningen.

Lämna en kommentar