Dag 10 = Vägning/mätning

Dag 10 ska man ju vägas och mätas.
Jag vägrar fortfarande att väga mig. Så är det.
Det kommer inte att hända.
Jag tänker förlita mig på mått, klädstorlek och hur kroppen känns.
Frågar någon mig så kommer jag kategoriskt att vidhålla att det är det som räknas.

Måtten då alltså:
När jag började så såg måtten ut så här:

Midja: 79cm
Ända: 98 cm

Idag (trots osannolika mängder grädde i maten, ett och annat glas rödvin under semestern och en medioker varannandagsträning):

Midja: 74 cm
Ända: 94 cm

Alltså. Jag hjärtar Tapout XT!

Ett svar

  1. Det förstår jag att du gör, vilka fina resultat trots semestrandet! Jag tror verkligen på TapouT.
    Vågen är inte så rolig, och jag tycker också att cm räknas mer. Jag är hur som helst större än dig både på midjan och rumpan 😉 Fast jag mäter inte midjan, utan under naveln, där kärlekshandtagen är som störst, hehe.

Lämna en kommentar