4. MorgonYoga

Yoga XT stod på schemat idag.
Åhhh, säger jag bara. Åhhh! Underbart, fullkomligt underbart.
Den skulle jag lätt kunna göra varje dag! Yoga XT gillas skarpt och det var verkligen ett fantsatiskt sätt att starta dagen på.
Jag har ju, som jag tidigare nämnt semester. Man tycker kanske att det vore på sin plats att sova länge då men eftersom Sommarlovsmorgon börjar kl 09.00 och min minsta har första tjing på TVn så står jag inför valet att träna innan eller efter. Jag har valt innan vilket innebär ganska tidiga mornar om frukost och hundar ska hinnas med innan.

Tilläggas ska att jag knappt kom ur sängen imorse efter gårdagens förhatliga Plyo. Varje steg var en pina och det kändes som om lårmusklerna inte inte alls bestod av flexibla trådar utan snarare av stumma uttorkade gummiband. Jag var livrädd att de främre lårmusklerna skulle skulle trasas sönder bara av att gå ner för trappan.
Men Tapout Yoga XT mjukade upp varenda liten bit i kroppen. Alla övningar klarade jag och jag är fullt rörlig efteråt. Visst känner jag fortfarande av träningsvärken efter gårdagen men jag kan faktiskt gå!

Yeay!

Mer Yoga XT åt folket, säger jag.

Ett svar

  1. Yoga XT är faktiskt ett av mina och mammas favoritpass, man känner sig så mjuk efteråt ! Dessutom tycker jag att dom passar in det så bra i schemat, när man känner sig som stelast så kommer den som en räddare i nöden ! 🙂

    Ha en fortsatt trevlig dag 🙂

    • Ulla-Britt, jag måste säga att jag tycker du är fantastisk som hänger på din dotter. Vilken härlig relation ni verkar ha, man blir glad!
      Kämpa på ni också, jag ser fram emot att få läsa om era 10-dagars resultat 😀

Lämna en kommentar